ASSALAMUALAIKUM , hy , I'm Eyka . I'm new here . so , please teach me hoe to design this blog . tQ . and dont forget to Follow me . and I will Follow u back . ;))

Tuesday 6 September 2011

kehilangan dea !

hyee , ika mau stury lolx .. ika tensionn snad ! ika gado nan bestiee ika , ika tensionn pk ann psal ex-boyz ika , psal famili ika , psal msa dpan ika ! amiee , aku shygss hangg gilak-2 miaa ! aku nacx hangg kembali nan aku ! aku nacx gilak kwn alekk nan hangg ! hangg lha twinn aku duniaa akhirat ! aku need hangg snad-2 .. aku da mkin tewoks skunk ! aku nacx hangg ntuk bgy nshat tat aku ! tanpa hangg , aku tak bule uat hapa-2 ! aku nacx hangg yunx dluo ! kwn cm dluo ! jdik twinn aku cm dluo ! aku taknak PADI hancur ! ktew ann da jnjy ntuk jdik bff smpai ktew maty ! wlaopownn nty besar sume bwa haluann msing-2 .. wlaopownn slah sowanx ktew pindah o dowks jaoh ktew ttap akn bersama ! sowee yew , tdik ica N sume pegy sound hangg .. aku da halang tpiey dea ttap nacx p ckp nan hangg .. aku pownn tak snggop nenok hangg kna sound so , aku tewoss masok tndas .. but aku rsau ann psal hangg aku ttap kuaa N pegy crik hangg .. tyme aku jumpa hangg , aku nenok hangg da nangehh .. aku pownn tak tho sbb ap .. sowee , agypownn aku tak snggop nenok hangg nangehh .. bila ica sentap tgn hangg aku agy lha bara .. aku pownn da mara ica .. aku mnx mf ats tindakan dea !



and then , problem ika nan balak lma ika .. huh , menchy ! dea dowks uat pangai hapew pownn ika tak tho lha .. smpai mahk N kaka dea my sound ika .. sdeyy snad ! tgh mlm tuhh ghax ika nangehh smpai mta ika bengkak .. ika wisauu gilakk psal dea .. rmai yunx ckp dea lari umaa sbb ika .. sume nyew punca dry pda ika ..  tpiey klo tak slh ika , mlm tuhh dea kna alek melaka .. tpieyy dea tak nak tggal ann ika , so dea uat keputusan ntuk lari dry uma .. :( sowee yew , klo sume nie sbb ika .. ika mnx mf snad-2 .. plzz jgn dowks uat kjew bodo dah .. ika tak nak awk merana .. :'(



ika rsa ika ny cm da tewokss snad r , asyik alek mlm-2 , tak rety dowks uma .. ika tak syuka mahk ika sdeyy ! but npew ika ttp uat ghax ek ? :( sowee yew mahk .. klo mahk tho pangai ika cm ny msty mahk mara gilak-2 miaa ann .. ika pownn tak tho npew ika da jdik tewokss cmnie .. ika rsa ika tensionn snad .. urghh , ika rsa cm tak guna jhew nak edop .. umm , edop ika sllu ad mslah .. ika sllu berdoa agar ALLAH bgy ika petunjuk .. N ika harap ika dpt ubah ann seekap ika yunx buwoks-2 .. ika shygss ann famili ika , ika shygss ann kawan baek ika , ika shygss ann ex-boyz ika N ika shygss ann c dea yunx menanty cinta ika !

No comments:

Post a Comment